Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies.

Εγγυήσεις & Service


Όλα τα προϊόντα που εξυπηρετεί το κατάστημά μας έχουν εγγύηση επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας.

Η νομοθεσία της ΕΕ ορίζει ότι πρέπει να παρέχεται στον καταναλωτή ελάχιστη διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία.

Δυστυχώς δεν υπάρχει «ιεράρχηση των τρόπων επανόρθωσης». Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει πρώτα να ζητήσει την επιδιόρθωση του προϊόντος ή την αντικατάστασή του σε περίπτωση που η επιδιόρθωση δεν αποτελεί καλή επιλογή (π.χ. είναι πολύ ακριβή).

Μπορείτε επίσης σε ορισμένα προϊόντα να ενεργοποιήσετε πρόσθετη εμπορική εγγύηση. Αυτή είτε περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος είτε παρέχεται με κάποια πρόσθετη επιβάρυνση. Η εγγύηση αυτή δεν αντικαθιστά τη νόμιμη εγγύηση, η οποία ανέρχεται πάντοτε σε τουλάχιστον 2 έτη.

Για να ενημερωθείτε για τη σχετική νομοθεσία κάντε κλικ εδώ.

Όλα τα Service εξυπηρετούνται πάντοτε από την αντίστοιχη επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία.


        


Τηλέφωνα SERVICE.:


  • PITSOS / BOSCH / SIEMENS / NEFF - 2104277700
  • FUJITSU / MIDEA - 8011189999 , 2109697450
  • ESKIMO / HITACHI - 8011122622 , 2104833477
  • GREE / MITSUBISHI / AUX - 2106654861
  • SONY - 2111988791
  • TOSHIBA - 2106796300
  • CARRIER - 8011119000   2106796360
  • INVENTOR - 2113003300 , 2106219000
  • LG - 80111200900 , 2104800564
  • TOYOTOMI - 2105386490